איך לתכנן חופשה סביב מונדיאל 2022

כולנו יודעים שבעידן הקורונה הנוכחי, עד שאנחנו יכולים לראות קצת אור בקצה המנהרה ולצאת לחופשה בחו"ל, לא תמיד נבחר בחופשה למטרת כדורגל, ובטח שנרצה לכלול את בת הזוג בחופשה. אבל מה אם היינו אומרים לכם שניתן לתכנן חופשה זוגית שכוללת גם את אחד מאירועי מונדיאל 2022?

איפה המונדיאל מתקיים?

מונדיאל 2022, הולך להתקיים בקטאר, וכמו שאתם בטח יודעים קטאר לא מכירה בישראל כמדינה ולכן לא מתירה כניסת אזרחים ישראלים לשטחה. אך ארגון פיפ"א שאחראי למשחקי המונדיאל, חייב את המדינה לאפשר כניסת ישראלים שרוצים לצפות במשחקי המונדיאל, ולא לאסור זאת מהסיבה שזה נוגד את תקנון האתיקה שלהם. ולכן אפילו שזה נשמע קצת בלתי אפשרי, קטאר מאפשרת כניסת ישראלים לצורך הגעה למשחקי מונדיאל 2022. בצורה הזאת תוכלו לצפות בשחקנים המפורסמים מהליגות המובילות באירופה כמו אנגליה, גרמניה, צרפת, איטליה וספרד. 

איך אפשר לשלב חופשה על אירועי המונדיאל?

אז למרות שקטאר פתחה את שעריה לישראלים למטרת צפייה במשחקי המונדיאל, היא עדיין לא מקיימת או מאפשרת טיסות אליה וממנה לישראל. לכן מה שתצטרכו לעשות זה לטוס לאחת ממדינות ערב השכנות, כמו טורקיה או איחוד האמירויות, ומשם להגיע בטיסת קונקשן אל קטאר. בדיוק בצורה הזאת תוכלו לעשות עצירה לפני או אחרי אירועי המונדיאל, באחת מהמדינות האלה ולנפוש שם עם בת הזוג. את ההגעה לקטאר תוכלו לתכנן רק סביב התאריכים של אירועי המונדיאל שכן ממילא בטח לא תרצו לנפוש ביעד שלא כזה שמח לקבל אתכם. 

  • איחוד האמירויות – דובאי ואבו דאבי נפתחו לתיירים ישראלים לא מזמן, והיעד שוקק חיים ומלא בישראלים שנהנים מהיופי והעוצמה המערבית שיש לערים האלה להציע. חופשה בדובאי יכולה להיות חופשה חלומית ויוקרתית עם בת הזוג שלכם, שבטוח תשמח להצטרך לנסיעה. תוכלו לבקר במלונות יוקרה, בבריכה הכי גבוהה בעולם, לנהוג ברכבי יוקרה מטורפים, לאכול במסעדות הכי איכותיות ולטייל בשווקים אותנטיים. לצד כל זה יש את טיולי המדבר עוצרי הנשימה, ששם תוכלו לחוות את איחוד האמירויות בצורה הכי מעניינת.
  • טורקיה – טורקיה חזרה להיות אחד מהיעדים הכי פופולאריים בקרב ישראלים, מהסיבה שהיא זולה, מעניינת, בעלת נופים וגם מאוד קרובה אלינו מה שאומר שניתן למצוא טיסות זולות במיוחד. בת הזוג תשמח לבצע שופינג באחד היעדים הזולים והמשתלמים לחופשה, ואתם תוכלו להנות משילוב חופשה רומנטית כזוג, עם הגעה לאירועי המונדיאל.

איפה אפשר לרכוש כרטיסים למשחקי המונדיאל?

כרטיסים למשחקי כדורגל תוכלו לרכוש באופן עצמאי, אך אנחנו כבר מודיעים לכם שיתכן וזו תהיה משימה לא קלה. ישנם אתרי מכירת כרטיסים ישראלים כמו ספורטיבי חבילות ספורט לחו"ל , שיכולים לעזור לכם בסגירת החופשה כולה, כולל דאגה לרכישת הכרטיסים למשחקי מונדיאל 2022.

מה חשוב לדעת לפני שמתכננים חופשה?

תקופת הקורונה היא לא תקופה פשוטה, קחו בחשבון שיתכנו שינויים בהגבלות הקורונה ביעד. הדבר הזה יכול להשפיע על מגבלת כמות האנשים המותרת באצטדיון, וגם על הדרישה לתו ירוק בכניסה לשם. יש להתעדכן מראש כדי להיות בטוחים שהכול מתוכנן כשורה ושלא יהיו לכם הפתעות.

בנוסף חשוב לדעת שאם אתם מתכננים להגיע לאירועי המונדיאל, רוב המלונות נמצאים בתפוסה מלאה. לכן יש לסגור מלון לאותם תאריכים המון זמן מראש, על מנת לשריין ולהבטיח את השהייה שלכם שם. אל תחכו לשנייה האחרונה, שלא תמצאו את עצמכם במצב שאין לכם מלון לקראת החופשה. חוץ מזה שרוב אתרי המלונות מאפשרים לשריין חופשה במלון מסוים עם אפשרות לביטול חינם.

יכול לעניין אותך גם

2 דקות קריאה

למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל משמש במטרה להגן על הנוסעים מפני אירועים והוצאות בלתי צפויות, שעלולות להתרחש במ...
2 דקות קריאה

אטרקציות חדשות בטורקיה שכדאי לבקר

טורקיה היא מדינה עשירה בהיסטוריה, תרבות ויופי טבעי. בשנים האחרונות נרשמה בטורקיה זינוק בתיירות, ב...
1 דקות קריאה

חבילות לטיול באפריקה - הדיל המשתלם

הסוואנה הצחיחה שעוטפת אתכם מכל הכיוונים, הנמרים והקרנפים שמהדסים ממש לידכם, המפגש המרגש עם שבטים ...