המדריך הישראלי למטייל באיסלנד

איסלנד הייתה אחת המדינות הראשונות שהסירה את הגבלות הקורונה, בזכות שיעור המתחסנים המשמעותי. זו את הסיבות לכך שהתיירים מישראל התחילו לחזור למדינה היפהפייה במספרים יפים. אם גם אתם רוצים להכיר ארץ מיוחדת במינה שמציעה טיול של פעם בחיים, קבלו מדריך תמציתי לכל מה שכדאי לדעת. 

יום מואר, גם באמצע הלילה 

אורות הצפון יכולים להיות מחזה מרהיב, אבל אם אתם רוצים להרגיש חוויה של יום, עשרים וארבע שעות ביממה, תצטרכו להגיע בעונה הנכונה. טיול לאיסלנד בקיץ יאפשר לכם לטייל ביום או בלילה, עם שפע של אור מסביב. אפשר ליהנות מאווירה מופלאה בשעות שבהן המקומיים ישנים והשקט משתלב עם הנופים המרהיבים. ניתן לצאת לסיורי שמש בחצות הלילה, בצורה רגלית, רכובה ואפילו בשיט. 

קמפינג באיסלנד, שווה וחסכוני 

בפארקים הלאומיים של איסלנד לא ניתן להקים אוהל וקמפינג. אולם ישנם אתרי קמפינג מורשים שבהם פשוט מתבקש להתמקם עם אוהל ועם שק שינה. חלק מהמקומיים בעלי החוות מתירים לתיירים להקים אוהלי לינה בשטחם, תמורת תשלום סמלי. זוהי הדרך להכיר את המדינה המיוחדת הזאת מקרוב. 

אל תוותרו על המעיינות 

ספא וסאונה הם מהבילויים הלאומיים של המדינה. במקום תוכלו למצוא הרבה בריכות מינרלים, מעניינות חמים ובריכות. הבילוי הזה נחשב לאהוב מאוד על המקומיים ואפשר להצטרף לסיורים מיוחדים שיקחו אתכם בין כמה מהמעיינות המומלצים. 

האם כדאי לשכור רב באיסלנד 

אם הטיול שלכם ארוך יחסית, השכרת רכב בהחלט יכולה להיות פתרון טוב. מקומיים מסבירים שלצורך נהיגה עצמית מומלץ להיות קשובים לתחזית מזג האוויר. בצורה כזאת אפשר לתכנן את הנסיעות למקומות שבהם מזג האוויר יהיה לכם נוח יותר. אם אתם מעדיפים להיעזר בנהג מקומי, ניתן בהחלט לשכור מדריך עם רכב צמוד. אם אתם חובבי הגה, תיהנו להקדיש זמן לנסיעות בנוף מרהיב, בכביש הטבעתי המרכזי של המדינה. 

האם האוכל יקר באיסלנד 

האוכל באיסלנד לא זול, אולם הוא גם לא יקר באופן מיוחד בהשוואה ליוקר המחיה בישראל. יש כמה רשתות (לא רבות) שבהן ניתן לרכוש אוכל מוכן או מוצרי מזון לבישול עצמי. 

קנו תוצרת מקומית ותיהנו יותר 

בזכות כך שמרבית התושבים מחוסנים, כמעט לא מורגשת השפעה של הקורונה. למעשה השילוב איסלנד קורונה מציע הזדמנות להגיע ליעד מיוחד, במחירים מיוחדים ומבלי לצפות לתורים גם באטרקציות הכי מבוקשות. אבל לא רק אטרקציות כמו גייזרים מפורסמים או מפלים תשמחו לפגוש באיסלנד. תיירים ממליצים להקדיש זמן לעצירה בחוות מקומיות שם ניתן לרכוש תוצרת טרייה ובמחירים נוחים, ישירות מהיצרן. בחלק מהחוות אפשר אף ליהנות מחוויה של קטיף אישי, כשבסוף משלמים על מה שלוקחים. 

איכות המים גבוהה 

אם אתם רוצים לדעת האם צריך להרתיח מים באיסלנד, שימו לב שההפך הוא הנכון. איכות מי השתייה במדינה גבוה ואין צורך להרתיח את מי השתיה בשום מקום. 

יכול לעניין אותך גם

2 דקות קריאה

למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל משמש במטרה להגן על הנוסעים מפני אירועים והוצאות בלתי צפויות, שעלולות להתרחש במ...
2 דקות קריאה

אטרקציות חדשות בטורקיה שכדאי לבקר

טורקיה היא מדינה עשירה בהיסטוריה, תרבות ויופי טבעי. בשנים האחרונות נרשמה בטורקיה זינוק בתיירות, ב...
1 דקות קריאה

חבילות לטיול באפריקה - הדיל המשתלם

הסוואנה הצחיחה שעוטפת אתכם מכל הכיוונים, הנמרים והקרנפים שמהדסים ממש לידכם, המפגש המרגש עם שבטים ...