חבילות לטיול באפריקה – הדיל המשתלם

הסוואנה הצחיחה שעוטפת אתכם מכל הכיוונים, הנמרים והקרנפים שמהדסים ממש לידכם, המפגש המרגש עם שבטים מסתוריים המנהלים חיים מסוג אחר והחופים המטריפים לצד המפלים השוצפים וההרים העצומים. אפריקה עולה על כל דמיון ותשכחו מכל מה שראיתם בטלוויזיה או חלמתם, כי היבשת השחורה האדירה תפתיע אתכם יותר מכפי שחשבתם שבכלל אפשרי.

למה כדאי לטייל באפריקה?

בתקופה האחרונה חלה התעוררות בטיסות ובנופש בחו"ל, לשבור שגרה, להתנתק מהמוכר ולחזור הביתה עם צידה של חוויות וזיכרונות לכל החיים.

טיול לאפריקה מככב בפסגת השאיפות של רבים, שכבר ראו הכל וכעת מעוניינים לחוות משהו מסוג אחר, רחוק יותר מהציוויליזציה המוכרת, ארץ פראית ואקזוטית שיש בה מכל העולמות: ריזורטים, לינה באוהלים, שמורות טבע מרהיבות ופלאי הבריאה כולל מפגש בלתי אמצעי עם בעלי חיים. אפריקה מתאימה לכל מי שהוא הרפתקן בנפשו ובניגוד לסברה הרווחת, היא כבר מזמן לא רחוקה או בלתי מושגת.

היום אפשר ליהנות מטיול מאורגן ומתוכנן עד הפרט הקטן ביותר ביבשת – טיסות סדירות, מדריכים מנוסעים ואטרקציות שמתאימות הן לגדולים והן לקטנים. אפשר לטעום מהטוב של אפריקה בכל סגנון, תקציב ודרך בין אם אתם מחפשים בריחה קצרה או מסע ארוך יותר, גדוש בפעילויות אקסטרים או רגוע ונינוח במסגרת נעימה ובטוחה.

מדוע להזמין חבילות נופש לאפריקה?

חבילות נופש לאפריקה יכולות לסייע לכם לנפוש בראש שקט. להזמין חבילה שכוללת כבר את הכל וכל מה שצריך להצלחתה של חופשה ביבשת: טיסות, העברות, לינה והסעות ואפילו אוכל – אידיאלי במיוחד לטובת מי ששומר על כשרות או למי שמתכנן טיול קונספטואלי כמו חופשה לאוהבים או בר/בת מצווה באפריקה.

חבילות נופש לאפריקה חוסכות כאב ראש בתכנון וההתמצאות במדינה מורכבת, מציאת אלטרנטיבות לאירוח, תיאום כניסה ופעילויות ויכולות גם לחסוך כסף בהשגת עלות כוללת משתלמת כאשר בוחנים את כל המרכיבים של החבילה. אין ספק שהיום בתקופת הקורונה במיוחד הרבה יותר מרגיע להזמין חבילה שתפורה מכל הקצוות.

תוכלו כמובן להחליט על היעד הנבחר באפריקה, כיוון שכל יעד הוא קצת אחר ומציע חוויות שונות. קחו למשל את טנזניה שיש בה שמורות טבע פנטסטיות אבל גם מסעות טיפוס לפסגת הקילימנג'רו והר מורו ואפשר גם לשלב במהלך הטיול סיבוב אנתרופולוגי מרתק לתרבות העתיקה של שבטיה של טנזניה.

אם החלטתם לבחור טיול לרואנדה באפריקה צפוי לכם מסע מסקרן: מפגש עם גורילות ושימפנזים, טרקים מאתגרים שיכולים להימשך גם מספר ימים לפי דרגות קושי נבחרות, פארק צמרת העצים לחוויה זיאולוגית בלתי נשכחת.

אם תעדיפו להמריא לקניה, תוכלו לבקר בבית היתומים לפילים, לשוט באגם תוך כדי התבוננות בזברות וג'ירפות, לתצפת על משפחות הפלמינגו, להשתתף בטקסים מסורתיים ייחודיים ואפילו לחזות בגייזרים הלוהטים המתפרצים מהאגדה ולבקר בשוק אותנטי ובשמורת ציפורים פנטסטית.

אוגנדה היא עוד יעד מבוקש לחבילות באפריקה בו מפלים מרהיבים והזדמנות לנסוע בג'יפים ממוגנים באמצעותם אפשר לתצפת על בעלי החיים במרחב המחיה הטבעי שלהם, לסייר בין ציפורי מקאו, לשוט בסירה לצד תנינים. באוגנדה גם פארק לאומי מרהיב של יער טרופי משגע עם מעבר להולכי רגל, אגם שנוצר בעקבות פעילות וולקנית וכמובן, אגם ויקטוריה הגדול ביבשת שמימיו מתוקים.

רגע לפני שסגרתם חבילה לאפריקה - חשוב לברר באילו עונות כדאי להזמין חבילות לאפריקה לפי עונת הנדידה למשל ותנאי מזג האוויר, לבחון מי מציע החבילות ומה כוללת כל חבילה ולהשוות בין החבילות לפי התאריכים, מספר הנפשות, עלויות ומארגנים מומלצים – כדי לוודא שהם אכן חיים ונושמים ומכירים את אפריקה היטב.

יכול לעניין אותך גם

2 דקות קריאה

למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל משמש במטרה להגן על הנוסעים מפני אירועים והוצאות בלתי צפויות, שעלולות להתרחש במ...
2 דקות קריאה

אטרקציות חדשות בטורקיה שכדאי לבקר

טורקיה היא מדינה עשירה בהיסטוריה, תרבות ויופי טבעי. בשנים האחרונות נרשמה בטורקיה זינוק בתיירות, ב...
1 דקות קריאה

יעדים מומלצים לאירופה בתקופת הקורונה

כולנו חולמים על היום שבו הקורונה תיעלם מחיינו כמו שבאה, רק כדי שנוכל לארוז מזוודה ולעלות על מטוס ...