חופשת סקי באנדורה – כל מה שצריך לדעת

העולם אותו הכרנו השתנה מזמן, ואיתו כמעט כל אספקט בחיים שלנו. בעקבות התפרצות הקורונה, מדינות רבות נכנסו לסגר והראשונים שהושפעו מכך היו ענפי התעופה והתיירות. ההנאה של לבחור יעד אטרקטיבי בחו"ל וסגנון טיול מועדף, כבר לא כזו טבעית. 

אם בימים אלו אתם חולמים על חופשת סקי ובונים עליה לחורף הקרוב, אל תתנו לקורונה לנצח. השתדלו לאזן בין שמירה על ההנחיות לבין המשך התוכניות כרגיל. למשל, חופשת סקי באנדורה מציעה את כל התנאים ליהנות מהספורט הלבן בדיוק כמו פעם. 

וכמו בכל חודשי חורף, כמויות השלג באירופה יוצרים תנאים נהדרים לגלישת סקי והביקוש לחופשות עולה. סידרנו לכם כמה טיפים לחופשת סקי משפחתית בחורף הקרוב:

ערכו מחקר מקדים –

חודשי החורף הם תמיד עמוסים בעולם הסקי, ולכן חשוב להיערך בהתאם ולהקדים בהכנות לקראת  החופשה – חפשו את מועדוני הסקי עם המסלולים המתאימים ביותר לצרכים שלכם ולרמתכם. 

בצעו את כל ההזמנות מראש –

כאמור, חודשי החורף הם פופולאריים בקרב גולשי סקי. לכן, לא מומלץ לקחת סיכון ותמיד כדאי להזמין מקומות במועדון, במיוחד אם אתם זקוקים לחדרים מסוימים ודרכי גישה מיוחדות. כמו כן, מומלץ להתארגן מראש גם על ציוד גלישה המתאים למידותיכם. 

תיק עזרה ראשונה –

מומלץ להצטייד בתיק עזרה ראשונה לחופשת הסקי, שיכלול פלסטרים, טישו, מגבונים, וממתקים קטנים שיגרמו לכם לבוסט של אנרגיה. 

ארגון זה חשוב –

גם אם אתם לא הכי מאורגנים, לפני חופשת סקי מומלץ להיות כאלה. קנו חבקים מיוחדים הנצמדים לג'קט הסקי או לכיסים, ותוכלו לחסוך שעות של חיפוש אחרי הסקי פס. בנוסף, אל תשכחו לייבש את גרבי הסקי והכפפות לילה קודם, כך שתקומו מאורגנים היטב ליום סקי חדש. 

הכי חשוב, תהנו –

לטוס עם המשפחה לחופשת סקי יכולה להיות חוויה נהדרת, אך עליכם להיות מדויקים בלוחות זמנים שתקבעו מראש והתארגנות קפדנית. אבל בתוך כל ההתארגנויות הללו, אל תשכחו שבאתם ליהנות, ולכן תכננו בלו"ז גם זמן פנאי אישי ומשפחתי – כדי להירגע וליהנות מהנופים והפינוקים שמחכים לכם.

ואי אפשר להתעלם מהקורונה: כמו כל חופשה, יש לקחת בחשבון שישנן מדינות בעלות סיכון גבוה ונמוך. למדינות בעלות סיכון גבוה יש איסור יציאה כללי. עם זאת, ברוב היעדים בעולם עדיין יש צורך לעבור בדיקת קורונה בנחיתה, מלבד מדינות שהודיעו שיקבלו ישראלים מחוסנים או בעלי דרכון ירוק. בנוסף, כל החוזרים לארץ מחויבים בבדיקת קורונה 72 שעות לפני העלייה למטוס ובדיקה נוספת עם הנחיתה בישראל. 

לסיכום, חופשת סקי היא החופשה האידיאלית לחודשי החורף. ולא רק: מרבית אתרי הסקי יודעים שאפשר לשדרג את החוויה. מעבר לגלישת סקי, אתרי הסקי הפופולריים מציעים שלל הרפתקאות בסביבתם. אז כשאתם בוחרים את חופשת הסקי, שימו לב לחוויות שמסביב – והחליטו מה האווירה שמתאימה לכם. 

 

Photo Credit - CSG Helmets

יכול לעניין אותך גם

2 דקות קריאה

למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל משמש במטרה להגן על הנוסעים מפני אירועים והוצאות בלתי צפויות, שעלולות להתרחש במ...
2 דקות קריאה

אטרקציות חדשות בטורקיה שכדאי לבקר

טורקיה היא מדינה עשירה בהיסטוריה, תרבות ויופי טבעי. בשנים האחרונות נרשמה בטורקיה זינוק בתיירות, ב...
1 דקות קריאה

חבילות לטיול באפריקה - הדיל המשתלם

הסוואנה הצחיחה שעוטפת אתכם מכל הכיוונים, הנמרים והקרנפים שמהדסים ממש לידכם, המפגש המרגש עם שבטים ...