טיפים לחיפוש והזמנת חופשה בחו”ל בזול

אז בחרתם את היעד הבא לחופשה המגניבה שלכם, התחלתם לדמיין את המסלול, חישבתם את התקציב הרצוי, ואפילו פתחתם בתוכנית חיסכון. השלב הבא בתוכנית הוא החיפוש אחר כרטיס הטיסה. מי מאיתנו לא אוהב לקבל הנחות? לקנות במחיר הכי משתלם?

זה לא משנה אם אתם מחזיקים ביד דרכון ישראלי או שאתם בעלים של דרכון אירופאי, כולנו רוצים למצוא את הדיל הכי טוב. אחד החלקים הכי מאתגרים בתהליך ההכנה של לפני החופשה הוא החיפוש אחר טיסה זולה.

אם נמאס לכם לתרץ ולדחות את הנסיעה כל פעם מחדש בגלל שהטיסה יקרה מדי, הגעתם למקום הנכון.

בכל יום, מסתתרים להם ברחבי הרשת כרטיסי טיסה בתעריפים זולים, ממבצעים מיוחדים ועד סיילים לצורך תחרות. ההטבות האלה רק מחכות לכם, הן יכולות להפוך את החופשה החלומית למציאות, אבל העניין הוא- שצריך לדעת איפה לחפש.

בואו נפריח כמה שמועות

כשזה מגיע לחיפוש אחרי טיסה זולה, אין נוסחת קסם. זאת עבודה, אבל אחת כזאת שמשתלמת. בטח נתקלתם בלא מעט "טיפים" ברחבי האינטרנט, אבל לא כולם נכונים. כדי למצוא טיסה זולה, אתם צריכים לחפש חכם.

הנה שתי קביעות שכדאי לכם להתעלם מהן:

-זול יותר להזמין טיסה ביום שלישי.

-חיפוש בכרטיסייה פרטית יעזור לכם למצוא טיסות זולות יותר.

והנה טיפים מנצחים לחיפוש והזמנת חופשה בחו"ל בזול

  • הימנעו מחבילות נופש- אנחנו יודעים, הכי קל לבחור בחבילה שמציעה טיסה+לינה במחיר "אטרקטיבי במיוחד". במקום זאת, השקיעו עוד כמה דקות וסגרו טיסה בנפרד ולינה בנפרד, ותופתעו לגלות שאתם משלמים פחות. 
  • התחילו לחפש מוקדם- נכון, גם כרטיסים של הדקה ה-90 לרוב משתלמים, אבל בהנחה שאתם לא מסוג האנשים ש"חיים על הקצה", פשוט תתחילו לחפש מוקדם. חברות התעופה מפרסמות כרטיסים כמעט שנה לפני הטיסה, ערכו השוואות מחירים בין תאריכים שונים, תצליבו מידע, והסיכויים שלכם למצוא כרטיס במחיר טוב יעלה פלאים.
  • בצעו חיפוש רוחבי- אל תתקבעו על אתר טיסות אחד, לאינטרנט יש שפע של אתרים להציע לכם (עוד טיפ בתוך טיפ, הימנעו מאתרים מפוקפקים). היצמדו לאתרים המוכרים וחפשו בכולם.
  • ותרו על טיסה ישירה- נכון, טיסה עם עצירה לוקחת יותר זמן, אבל יותר משתלמת מבחינת המחיר, ההבדלים יכולים גם להגיע עד 30 אחוזים! אז לשיקולכם.
  • מבצעים, מבצעים, מבצעים- אתם רושמים? זה טיפ שלא נתקלים בו בכל יום. הירשמו לניוזלטרים של חברות תעופה. אתם בטח לא סורקים כל יום את האינטרנט בחיפוש אחר טיסה, הרשמה לניוזלטר תפתור לכם את הבעיה, שכן תהיה לכם גישה לכל המבצעים והעסקאות המשתלמות ביותר שחברות התעופה יכולות להציע.

בסוף, המאמץ שווה את זה. אנחנו לא האקרים של טיסות, אנחנו בסך הכל רוצים לצאת לחופשה בראש שקט ובידיעה שטסנו במחיר טוב. מקווים שהטיפים יעזרו גם לכם!

יכול לעניין אותך גם

2 דקות קריאה

השקעה בנדל"ן בחו"ל ובארץ

נכון ליום 28/05/2022, מתרחש בעולם שיגעון לא סביר בתחום ההשקעות. שוק ההון בירידות חדות, בועת ההייט...
1 דקות קריאה

יעדים מומלצים לאירופה בתקופת הקורונה

כולנו חולמים על היום שבו הקורונה תיעלם מחיינו כמו שבאה, רק כדי שנוכל לארוז מזוודה ולעלות על מטוס ...

הזמנת בדיקת קורונה באיי יוון באמצעות אתר Doctor Near You

אז הגעתם ליוון, נפשתם ועשיתם חיים וכעת, עליכם לבצע בדיקת קורונה לפני הטיסה חזרה ארצה. אתר TripInf...