יעדים מומלצים לאירופה בתקופת הקורונה

כולנו חולמים על היום שבו הקורונה תיעלם מחיינו כמו שבאה, רק כדי שנוכל לארוז מזוודה ולעלות על מטוס לחופשה מפנקת. והאמת? אחרי תקופה מלאה בסגרים, חיסונים, מטושים, בדיקות, מסיכות ואלכוג'ל- לגמרי מגיע לנו!

יש שיגידו שהקורונה באה בדיוק בזמן כדי ללמד אותנו שיעור, אבל אנחנו לא מאמינים בזה. למרות שהיו כאלה שבטח ניצלו את התקופה כדי להשתדרג והוציאו אזרחות פורטוגלית.

גם אם אתם מחזיקים ביד דרכון אירופאי, וגם אם לא, בטח אין לכם סבלנות לחכות עד שהקורונה תיגמר כדי לטוס. ריכזנו עבורכם במאמר הזה כמה יעדים מומלצים לאירופה גם בתקופת הקורונה.

סיווג מדינות לפי משרד הבריאות

כל ההמלצות במאמר מסווגות על פי ההגדרה של משרד הבריאות. אנחנו ממליצים רק על מדינות שנחשבות צהובות. על פי התקנות, טיסה למדינה כתומה מותרת אבל לא מומלצת בגלל התחלואה בה. קחו בחשבון שיכול להיות שהדברים ישתנו, כמו שאתם יודעים- הקורונה לא צפויה.

מדינות צהובות נחשבות ליעד בסיכון נמוך, היציאה למדינות כאלו מותרת. בחזרה מהיעד- אנשים שאינם מחוסנים או מחלימים יצטרכו לשהות בבידוד מלא, ואילו אנשים בעלי תו ירוק יחויבו להיות בבידוד עד לקבלת תשובה שלילית, או עד שיעברו 24 שעות.

3 יעדים מומלצים באירופה

שוודיה- שוודיה היא אחת ממדינות צפון אירופה. בשטוקהולם, עיר הבירה של שוודיה, תוכלו להנות מצעידה ברחבי העיר העתיקה, סיורים בכנסיות, והליכה ברחובות מלאים בחנויות בוטיק. זאת עיר אירופאית יפה ומטופחת, עם תושבים נעימים ושפע אטרקציות תרבותיות. בילויים, קניות, מסעדות, חנויות, חיי לילה ותחבורה ציבורית- רובם פתוחים וזמינים לתיירים המבקרים.

שוודיה פתחה את הכניסה אליה רק עבור ישראלים מחוסנים. בכניסה יהיה עליכם לבצע בדיקת קורונה ולהציג תוצאה שלילית. אין חובת בידוד בכניסה אליה, ואין צורך לעטות מסיכות. 

גרמניה- ברלין הייתה ותישאר יעד חם באירופה, גם לפני הקורונה וגם בשיא שלה. זו עיר שתוכלו למצוא בה את האיזון המדויק בין שקט לרעש, בין תרבות לבילויים. ברלין ידועה בחיי הלילה העשירים שלה- יש בה המון ברים ומסיבות שתוכלו להעביר בהם ערבים מהנים. 

תוכלו להיכנס לגרמניה אם אתם מחלימים שקיבלו מנת חיסון, או מחוסנים בשתי מנות ומעלה. ילדים מתחת לגיל 12 יוכלו להיכנס בליווי הורה שמחזיק בתו ירוק. 

צרפת- אחח פריז, איזו עיר רומנטית, יש בה קסם שאי אפשר להסביר. אולי זה השילוב של הרחובות היפים, עם ריח הקפה והמאפים בבוקר והנוף של מגדל אייפל הזוהר בלילה.

צרפת פתחה את הכניסה לכולם, אבל עם כמה הגבלות. מחוסנים וילדים מתחת לגיל 12 יוכלו להיכנס בלי צורך בבידוד. אנשים לא מחוסנים יוכלו להיכנס אם סיבת הנסיעה שלהם עומדת בסטנדרט החריגים. אנשים מעל גיל 12 שאינם מחוסנים מחויבים בהצגת בדיקת קורונה שלילית ובבידוד של 7 ימים.

מאחלים לכם טיסה נעימה, אל תשכחו לצבור חוויות ולתעד גם מדי פעם!

יכול לעניין אותך גם

2 דקות קריאה

למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל משמש במטרה להגן על הנוסעים מפני אירועים והוצאות בלתי צפויות, שעלולות להתרחש במ...
2 דקות קריאה

אטרקציות חדשות בטורקיה שכדאי לבקר

טורקיה היא מדינה עשירה בהיסטוריה, תרבות ויופי טבעי. בשנים האחרונות נרשמה בטורקיה זינוק בתיירות, ב...
2 דקות קריאה

השקעה בנדל"ן בחו"ל ובארץ

נכון ליום 28/05/2022, מתרחש בעולם שיגעון לא סביר בתחום ההשקעות. שוק ההון בירידות חדות, בועת ההייט...