באיזו עונה כדאי לטוס לתאילנד?

כאשר אומרים לכם את המילה ״תאילנד״  מיד מפליגים למחוזות רחוקים ומרתקים ובהם רואים חופים לבנים ומיוחדים, אנשים, תרבות, תלבושות, אוכל, חיות, טיולים ועוד ועוד. תאילנד היא מדינה תיירותית מאוד, ממוסחרת ואף מפותחת יחסית למדינות אחרות במזרח הרחוק.

חופשה בתאילנד מתאפיינת במגוון רחב של אפשרויות נופש וחופשה, וכל אחד יכול למצוא את מה שהוא חושק בו:

  • טיולים ונופים
  • חופים ושלווה שקטה
  • חיי לילה
  • אקסטרים
  • או טיפולים הוליסטיים – מדיטציה, מסז'ים שונים, טיפולים רפואיים ממוקדים לבעיות ספציפיות
  • אטרקציות לילדים

ועוד..

האי האהוב ביותר על התיירים מישראל הוא ללא ספק האי קוסמוי שבו תוכלו מצוא הכל מהכל! בסרטון לפניכם תוכלו להכיר את האי יותר לעומק ולהתחיל לחלום על החופשה הבאה שלכם בו.

http://www.youtube.com/embed/EFP4v1Nfbfk

לתאילנד כל תייר יכול לנסוע ולא משנה מה גילו או מצבו המשפחתי ויכול למצוא בה את מה שהוא אוהב. במהלך הביקור בה תוכלו לראות צעירים לפני צבא, אחרי צבא, זוגות, משפחות ופנסיונרים.

איזה עונה היא האידיאלית לבקר בתאילנד?

מזג האוויר בתאילנד הוא טרופי מה שאומר שתמיד חם ולח ברוב השנה אך חשוב שתדעו כי בחודשים יוני עד אוקטובר מזג האוויר בתאילנד הוא חם ולח ברמה קיצונית!, ויחד עם זאת יורדים גשמים רבים עקב עונת המונסונים.

בחודשים נובמבר עד ינואר הטמפרטורות יורדות מעט, אך עדיין חם ולח. זו נחשבת ל"עונה הקרה" של תאילנד, אך בפועל היא לא באמת קרה.

החודשים אפריל עד מאי הם ה"עונה החמה" של תאילנד. בחודשים אלו הטמפרטורות גבוהות מאוד, עומס החום כבד, ולעיתים מקשה על טיול באיזורים לא ממוזגים. טיסות לתאילנד מבוקשות לאורך כל השנה, ללא קשר למזג האוויר, כך שניתן להסיק, כי ניתן לטייל במדינה בכל עונות השנה, אם קצת חום אינו מפחיד אתכם.

לאיזה חלק של תאילנד לטוס?

בקוסמוי אפשר למצוא הכל. מי שלא אוהב ״רק״ בטן גב חופים הקסומים ולשחות בים, יכול לצאת לטיולים בג'ונגל, לרכב על טרקטורונים, אופניים אופנועים (למי שיש רישיון). מי שאוהב קניות וחנויות יוכל לרכוש מכל הבא ליד בשווקים הרבים והזולים - פריטי ביגוד, תכשיטים ועוד.

אחד הלבטים הגדולים העומדים בפני התיירים לפני הטיסה לתאילנד הוא באיזה חלק של תאילנד כדאי לבקר. למעשה, הכל תלוי במה אתם מחפשים, ובאיזה הרכב אתם טסים.

  • אם החלטתם על טיסה עם החברים תוכלו לפקוד כל אחד מן החופים היפים של תאילנד.
  • אם אתם טסים לתאילנד עם בן או בת הזוג כדאי מאוד שתבקרו באי ריילי ביץ', הידוע כחוף פסטורלי המתאים בעיקר לבני זוג.
  • טיסות לתאילנד עם הילדים או המשפחה כדאיות בתנאי שהילדים לא ישתעממו. במקרה כזה תוכלו לבקר באיים קוסמוי ופוקט, המציעים שלל אטרקציות מעניינות כמו אקווריום ימי, פארקי מיים ועוד אטרקציות יומיות לכל המשפחה.
  • באם רצונכם הוא לצלול או ללמוד צלילה בחופיה היפים והמפורסמים של המדינה כדאי שתפקדו את האי קוטאו, המעניק שלל אטרקציות במיוחד לצוללנים.

אל תוותרו על האוכל התאילנדי המופלא!

לסיכום:

תאילנד הוא יעד מופלא לטיול בכל חודשי השנה אך חשוב לדעת שמזג האוויר הוא הפכפך ולכן תהיו מוכנים. אנחנו ממליצים לטוס לתאילנד בזמן חופשת הפסח (חודש אפריל) חודש זה מזג האוויר הוא מושלם לטייל במדינה.

בדקו האם תאילנד מופיעה ברשימת המדינות הירוקות או האדומות ובכלל לאן אפשר לטוס.

יכול לעניין אותך גם

סוגי שקעים בעולם

הטיסה לחו"ל מתקרבת, האריזות כבר בעיצומן וההתרגשות כבר מורגשת. פתאום אתם נזכרים "איך מטעינים את הנ...

הטיסה שלכם בוטלה או איחרה? כך תקבלו פיצוי

אחד הדברים המרגיזים ביותר בעולם התעופה הוא כאשר הטיסה שהיינו אמורים לטוס בה התבטלה או שהיא מאחרת....

תחבורה ציבורית בחו"ל

בין אם זו נסיעת עסקים או נופש, רובנו משתמשים בתחבורה ציבורית בחו"ל לפחות פעם אחת. מומלץ תמיד לווד...