טיפים ליוצאים לחופשת סקי באלפים האוסטרים

את השורה הבאה סביר להניח שכל חובב סקי מכיר: אתרי הסקי באוסטריה מצטיינים ביופיים, בזכות הגלישה והנוף המרהיב לעמקים. כמו כן, אתרי הסקי באוסטריה גדולים, אשר נוצרו מחיבור של מספר אתרים קטנים. האפרה-סקי האוסטרי, שהוא עליז ומלא שמחת חיים, מהווה השלמה לילית לגלישה. ותוסיפי לכך את העיירות הקסומות והציוריות שהגלישה בהם בחלקה הגדול היא בן עצים – וקיבלתם אתרי סקי מרהיבים. נביא כאן סקירה קצרה של אתרי הסקי הגדולים של אוסטריה. נתחיל ממאיירהופן הפופולרי ונסיים עם אישגל הממוקם על הגבול השוויצרי. 

מאיירהופן

מדובר באתר הסקי המוכר ביותר אוסטריה. אתר רחב במיוחד, למרגלות קרחון, המאפשר גלישה במגוון רחב של מסלולים ומתאים לכל רמות הגלישה. מאיירהופן זה יעד פופולרי בקרב ישראלים רבים, לא מעט בגלל האפרה סקי שבו, הנופים המדהימים והנוף השמיימי הנשקף מפסגת קרחון הינטרתוקס. ולא רק סקי אפשר למצוא שם – חיי הלילה התוססים שבעיירה מושכים צעירים רבים, אבל גם משפחות רבות עם ילדים מוצאות בו עניין רב. 

כמו כן, בעיירה מבחר גדול של בתי מלון, דירות וחדרים להשכרה (צימרים), כך שכל אחד יכול להתאים את תנאי הלינה לכיסו. אחד המלונות היותר פופולריים בקרב ישראליים הינו מלון ספורט-הוטל שטראס – מלון ארבעה כוכבים, הנמצא במיקום נוח ובקרבת הרכבל המרכזי. 

סנט אנטון

אשר נחשב לאתר יוקרתי ולאחד הטובים שבאתרי הסקי באירופה. האתר, שמתאים במיוחד לגולשים מתקדמים, הוא חלק מאזור הסקי ארלברג, המתהדר במסלולים באורך 270 קילומטרים, חלקם מעל העיירות הסמוכות. קרחון גבוה במיוחד, שמאפשר גלישה גם בשולי העונה. וכיאה לאתר יוקרתי, המחירים יקרים משמעותית מהמחירים באתרים אחרים באוסטריה. אם אתם רק בתחילת הדרך, כדאי שתשאירו את הסנט אנטון לפעם אחרת, אז תוכלו גם ליהנות מכל מה שיש לו להציע. גם בגזרת חיי הלילה, אלה נחשבים מהמושבחים והסוערים שבאוסטריה. 

אוברגורגל

אתר גבוה עם מסלולים באורך 110 קילומטרים, אך ניתן להרחיב את מסלול הגלישה לעיירת זולדן השכנה. זהו אמנם אתר יקר יחסית לאוסטריה, אך מדובר ביתרון גדול למשפחות המעוניינות לגלוש בחנוכה או בחופשת פסח, מאחר והוא מאפשר גלישה מנובמבר ועד מאי, העיירה, שוכנת בגובה 1,932 מ' ואילו הוכגורגל, בה יש מקבץ מלונות, נמצאת בגובה 2,150 מ'. בין שתי הנקודות מחברת גונדולה.  

זולדן

אתר גבוה במיוחד, הכולל שלוש פסגות מעל גובה 3000 מטר, המעניקות תצפיות מרשימות ועוצרות נשימה. הפסגה הגבוהה ביותר מגיעה לגובה 3,250 מ'. המסלולים באתר משתרעים על אורך של 150 קילומטרים, ואילו שני הקרחונים שבאתר מאפשרים גלישה לאורך כל השנה.

אישגל

אתר סקי נחמד המושך אליו צעירים רבים, בעיקר בזכות חיי הלילה התוססים שבו. באתר של אישגל המסלולים הם לאורך 215 קילומטרים וגובה מקסימלי 2,864 מ'. מסלולי האתר גולשים גם לצד השוויצרי של הגבול. 

יכול לעניין אותך גם

2 דקות קריאה

למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל משמש במטרה להגן על הנוסעים מפני אירועים והוצאות בלתי צפויות, שעלולות להתרחש במ...
2 דקות קריאה

אטרקציות חדשות בטורקיה שכדאי לבקר

טורקיה היא מדינה עשירה בהיסטוריה, תרבות ויופי טבעי. בשנים האחרונות נרשמה בטורקיה זינוק בתיירות, ב...
1 דקות קריאה

חבילות לטיול באפריקה - הדיל המשתלם

הסוואנה הצחיחה שעוטפת אתכם מכל הכיוונים, הנמרים והקרנפים שמהדסים ממש לידכם, המפגש המרגש עם שבטים ...