מתי חופשה במלון דירות תתאים לנו יותר?

כבר התחלתם לתכנן את החופשה הבאה שלכם? אחת ההחלטות שחשוב לקבל היא בכל הנוגע לסוג האירוח. האם תזמינו חדר בבית מלון או תשתכנו במלון דירות?

לאירוח ולאופיו השפעה על הנוחות שלכם בעת החופשה, בין אם הגעתם לעיר הגדולה למטרת עסקים או הנאה.

בנסיבות שונות יתכן שתעדיפו מלון דירות שמציע שהייה גמישה ונעימה בדירות מרווחות ומאובזרות בעלות משתלמת. לפניכם מספר יתרונות ששווה להכיר לפני בחירת סגנון האירוח והזמנת המקום:

גמישות היא מילת המפתח

אם חשוב לכם לנפוש בקצב שלכם ולא לקום במיוחד מוקדם שמא חלילה תחמיצו את ארוחת הבוקר או להתכוונן בדיוק לשעות הפעילות של חדר האוכל כמו שנהוג בבית מלון, יתכן כי חופשה בנוחיות של מלון דירות בתל אביב תתאים לכם יותר. ראשית, היא מאובזרת במטבח מצויד היטב ופינת אוכל כך שתוכלו לרקוח לעצמכם מטעמים ולאכול באינטימיות, מה שאתם אוהבים ובזמנים שלכם ושנית, לרוב נהוג במלון דירות להציע ארוחות בשעות גמישות יותר או לספק ארוחות ארוזות טייק אווי לפי העדפה. הגמישות באה לידי ביטוי גם במשך האירוח: מלון דירות מותאם יותר לאירוח ממושך במיוחד אם אתם במעבר בין דירות, הגעתם לעיר לרגל עסקים או אתם מחפשים מקום בו תוכלו לשהות בעלות סבירה לאורך זמן. גם מבחינת צ'ק אין וצ'ק אאוט מלון דירות נוטה להציע שעות כניסה ופינוי גמישות יותר ממלונות סטנדרטיים.

להרגיש כמו בבית אבל במלון

דירה מרוהטת שמרגישה כמו דירה של בית, אבל עם המותרות והתחזוקה של מלון מהווה אלטרנטיבה נהדרת למי שמחפש לנפוש אבל להרגיש בנוח, במיוחד אם בכוונתו לעבוד מתוך החדר או לשהות בדירה למשך תקופה ארוכה יחסית. אנשים רבים חווים תחושת בדידות וניכור בבית מלון ואילו במלון דירות מרגישים שייכים ויותר בנוח ובתחושה שאפשר לפרוק מזוודות וקצת להשתקע גם אם מדובר במקום זמני. הגודל אף הוא פקטור קריטי למי שמחפש נוחות וברוב המקרים דירה יותר מרווחת וגדולה מחדר בבית מלון, כי מלון דירות מתוכנן ובנוי בצורה כזאת שיכיל אולי פחות דירות מחדרים, אבל כל דירה תהיה דירה יחסית מרווחת.

בהרכב מלא עם כל הציוד החשוב

אופציית אירוח זו באה בחשבון גם במקרים בהם מחפשים לנפוש כל המשפחה בהרכב מלא ולא להתפצל למספר חדרים נפרדים. כנ"ל נושא המטבח והאבזור הנלווה (כיריים, סכו"ם, כלי בישול) שחשוב לשהייה ארוכה ויעילה, כשלא צריך לרכוש במיוחד או להצטמצם והדירה מספקת את כל מה שדרוש לחיות, לבשל ישירות מהדירה.

מלון דירות גם לרוב מצויד יותר במתחם עצמו באבזור וציוד משלים: שירותי כביסה וכדומה על מנת שהאורחים יוכלו להישאר לפרק זמן ארוך יותר וכך גם העלות עשויה להיות אטרקטיבית יותר בדירה לתקופה ארוכה יותר מאשר ללילה אחד. מבחינת עלות תועלת אין ספק שדירות נופש מציעות יותר למי שמחפש זאת וגם גמישות בכל הנוגע למדיניות אירוח עם בעלי חיים ולא בהכרח גובות יותר כסף על שירותי אינטרנט אלחוטי ועוד.

דירות נופש מוצעות במגוון לוקיישנים כך שאפשר למצוא אירוח קרוב לים, באזור נחשק בתל אביב, שמהווה נקודת זינוק לאטרקציות ופעילויות שונות, מרכזים מסחריים ומתחמי עבודה. ישנן דירות נופש בהן נהנים מחסות של בית מלון מבחינת סידור חדר ואפילו ארוחות במזנון, טרקלין נעים, חדר כושר וסאונה יחד עם העצמאות והחופש והשליטה בהרכב ותמהיל האירוח בתקציב המותאם, בלוח הזמנים הנוח ביותר.

כדאי לבחור מלון דירות על פי תמונות, לוקיישן, חוות דעת במיוחד לפי סוג קהל היעד שדומה למה שאתם מחפשים (שהייה לצרכי עבודה או עד כניסה לדירה חדשה) וכן מבצעים והנחות, מה מגלמת העלות הכוללת, תנאי ביטול והזמנה. 

יכול לעניין אותך גם

2 דקות קריאה

השקעה בנדל"ן בחו"ל ובארץ

נכון ליום 28/05/2022, מתרחש בעולם שיגעון לא סביר בתחום ההשקעות. שוק ההון בירידות חדות, בועת ההייט...
1 דקות קריאה

יעדים מומלצים לאירופה בתקופת הקורונה

כולנו חולמים על היום שבו הקורונה תיעלם מחיינו כמו שבאה, רק כדי שנוכל לארוז מזוודה ולעלות על מטוס ...
1 דקות קריאה

טיפים לחיפוש והזמנת חופשה בחו"ל בזול

אז בחרתם את היעד הבא לחופשה המגניבה שלכם, התחלתם לדמיין את המסלול, חישבתם את התקציב הרצוי, ואפילו...